Ruilen, retour & klachten
Is je bestelling niet helemaal naar wens en wil je deze graag retour sturen? Geen probleem! Je kunt je bestelling tot 14 dagen retourneren.
Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. De kosten voor retour van thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van je vervoerder.
Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te verkopen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via info@laflorfashion.nl Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.”
Hoe kan je iets terug sturen?
✿ Stuur binnen 14 dagen een mail naar retouren@laflorfashion.nl om te melden welke artikelen retour worden gestuurd
✿ Je ontvangt per mail een retourformulier met daarop het adres
✿ Na ontvangst van deze mail heb je nog eens 14 dagen de tijd om je bestelling te retourneren
✿ Print vervolgens het retourformulier uit, vul deze in en voeg deze bij het pakketje en stuur deze naar ons retour
✿ Het verschuldigde orderbedrag zal binnen maximaal 14 dagen na ontvangst van de retournering worden teruggestort op je rekening
Mogen sale-artikelen retour?
Ja sale-artikelen mogen retour maar vanaf 50% korting ontvang je een tegoedbon.
Moeten ik de kosten van mijn retour zelf betalen?
Ja, de kosten van een retourzending zijn voor eigen rekening. Het is wel mogelijk om de artikelen gratis te retourneren door ze (na hiervoor een afspraak te hebben gemaakt) af te leveren bij onderstaand adres:
La Flor Fashion
Blinde Banisweg 38
7462VJ Rijssen
Retourvoorwaarden
Mochten wij een item retour ontvangen die niet aan onderstaande voorwaarden voldoet dan kunnen wij deze helaas niet accepteren
✿Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te verkopen, dan kunnen
we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor
dat deze bij een retour goed verpakt is
✿ Sieraden mogen vanwege de hygiëne niet geretourneerd worden
✿ De retour gezonden producten zijn op eigen risico, La Flor is niet aansprakelijk voor het kwijtraken van pakketten
✿ Als een bestelling na retournering onder de €75,- uitkomt, worden er alsnog verzendkosten in rekening gebracht.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@laflorfashion.nl Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."